Vaknar upp sjuk

Jaha så då vaknar man upp och är sjuk. Det är ju himla smart att bli sjuk i början av terminen, eftersom jag inte har råd att missa något eftersom allt är så nytt. Damn it!
Vaknade vid 6 i morse av att jag kallsvettades, när jag skulle resa mig för att gå in på toa och tvätta av mig så var jag så yr att jag höll på att svimma några gånger. Så jag fick gå och hålla mig i väggen. Och när jag väl kom in på toaletten var jag tvungen att ligga på golvet ett tag innan jag orkade tvätta av mig. Som tur var hade vi bara en introduktion imorse, så det var inte hela världen att jag missade det. Sofie var där och berättade att jag inte missade något. Thank god for that!
Men nu har jag en gruppövning på TNA om en timme, och den kan jag inte missa, så nu får jag skärpa till mig och dricka upp kaffet, klä på mig och sätta på lite mascara. *suck* jag vill bara gå och lägga mig igen...
Buhu, stackars mig...;)

Pricken över i:et är att när jag stod och lutade mig mot balkongräcket för att prata med Sofie, så tänkte Louise skrämma Sofie lite genom att komma framrusande och strypa mig. Det har jag inget emot, men dessvärre så råkade hon av misstag ta i lite för mycket, så min rygg flög rakt in i räcket och jag slog till en kota. Och jag har haft en del problem med min rygg innan, den låser sig så att jag inte kan röra mig, ömmar och är allmänt otrevlig. Så jag kan lova att det inte var SKÖNT att smälla i den.
Jag slår vad om att jag kommer få ett blåmärke...*suck*
Fast det var inte lollos fel, det var jag som inte var riktigt beredd bara. :)

Nä, dags att leta efter lite kläder!

Puss!



Kommentarer
Postat av: Lois

Haha jag är en idiot :( det var fan sofie jag skulle skrämma, inte dig och definitivt inte förstöra din rygg för alltid :( du har tillåtelse att dunka mig gul och blå idag ;)

2009-09-08 @ 12:36:51
URL: http://llojse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0