Varit duktig idag

Idag har jag varit riktigt duktig tycker jag.
Hade föreläsning 8.15-10.00 sen cyklde jag hem och satte mig och skrev av Sofies anteckningar ifrån lektionen. Sen var jag uppe och lämnade tillbaka hennes block och gick ner igen och satte på kaffe.
Precis efter att jag gjort det så ringde Ulf ifrån fotoklubben och önskade mig grattis och lycka till i Halmstad, och jag sa att jag fortfarande är medlem, fast på avstånd. Nu när jag har hittat en fotoklubb, där jag dessutom trivs med medlemmarna är det ju dumt att sluta. Jag är med på de möten jag kan.
Nu har jag precis snabbstädat i marsvinens bur och de springer runt på golvet på mitt rum och i klädkammaren, de är verkligen lyckliga över att fått flytta hit. Jag har ju mer tid och utrymme till att ha de ute så att de får springa/vandra av sig. Jag hör hur de småpratar med varandra och någon (antagligen Xena) tuggar på plastsäcken med spån i. Hon är en liten buse, när jag går och säger till henne så ser hon dessutom riktigt skyldig ut! :P

Nu ska jag sätta mig ner och fortsätta att plugga. Har ju typ 24 sidor kvar att läsa i Biologi boken över helgen. Så jag vill ju göra det så fort som möjligt så att jag har helgen fri sen. Ikväll ska jag och Lollo tvätta för första gången... Spännande!


Jag myser med Eli

Lilla magen och det söta ansiktet!

Puss på nosen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0