Vinter på balkongen



Jag sitter på balkongen för jag behöver rensa tankarna lite.
Men det är ju svinkallt ute så det är full vinter-mundering som gäller!
Vinterjacka, palestina sjal och min fina mössa som min älskade syster har sytt till mig.
Har pratat med min syster idag. Först satt jag på balkongen och snackade med henne på MSN, jag hade cammen igång. Så grannarna tror nog att jag är galen som sitter och pratar och sjunger för mig själv...haha!
Men Nikki hade roligt åt mina konserter i alla fall!
Sen ringde jag till henne vid 9 och snackade lite medan hon gjorde skolarbete. Duktig flicka!
Mamma är i Dresden till på söndag med Orkidée föreningen. Så det är Nikki och pappa som är hemma och tar hand om varandra. Så jag var ju tvungen att ringa och kolla så att hon får mat...;)
Nu ska jag lyssna på lite Micheal Jackson låtar och sen krypa ner i sängen och mysa. Börjar inte fören 13:15 imorgon, sovmorgon here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0