Back on track

En härlig söndag.
Solen skiner, vädret är varmt och skönt.
Jag har varit lite uttråkad idag, så jag har redan varit ute med Axe 3 gånger och ska snart ut på 4:de rundan. Var ute och gick en långrunda vid 1 i det härliga vädret. Gick hem, kollade på tv och pluggade lite, sen satt jag och sorterade brev och gick igenom gammla skolpapper. Sen hade jag tråkigt igen, så då tog jag och Axe en cykeltur i det härliga vädret.
Och nu sitter jag här igen uttråkad, så jag bestämde mig för att måla mna naglar. Kollar även på 5:te säsongen av Cold Feet, sista säsongen...oooh spännande!
Ikväll blir det falukorv i ugn, Wallander, fanta och lite snacks. Inget annat är än så länge planerat och det lär det väl inte bli i heller. Men men, så är livet i Halmstad. :) Har vant mig vid sällskapet i Åkarp och att träffa Hanna ofta, så det tar lite tid att anpassa sig till det "vanliga livet".

Nä, tillbaka till nagellacksmålandet!
Och sen en promenad, följt av matlagning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0