För långt!

Är lite upprörd just nu, för jag upptäckte precis att mitt arbete som jag hållt på och jobbat med i typ en veckan är alldeles för långt!
Vi ska prata i cirka 15 minuter, men nu när jag satt och läste igenom det snabbt med pappret framför mig upptäckte jag att det tog 19 minter! Och då läste jag snabbt! Så jag måste korta ner det en bit, det är ju ändå på 4 dataskrivna sidor. Men klockan är mycket så det får jag göra imorgon innan skolan eller något. För sen måste jag ju skriva av det på papper eftersom jag inte har någon skrivare... suck, när ska detta ta slut?

Kommentarer
Postat av: Robin

Det fixar du! Prata snabbt som attsingen!

2010-04-28 @ 19:49:16
URL: http://rakrotnibor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0