Glad Påsk!

Glad påsk på er alla!

Själv har jag spenderat natten hundlös i en tältsäng...Not very nice! Jag gick ut och pussade på Axe och han blev jätteglad och la sig på rygg och ville pussas. Men det var inte länge jag fick pussa på honom för helt plötsligt fick jag en boll i ryggen av en avundsjuk Bonni, och innan jag hunnit blinka så var min arm fastlåst i Kottes mun. Ahh, jag har verkligen inte saknat denna avundsjuka som töserna lider av. Axe är också avundsjuk, men han är inte lika envis och påträngande som de två som aldrig ger upp...:P
Men snacka om att jag har saknat dem, särskilt min stressade lilla fasanmissil Kotte som har blivit sjukt gosig!

I alla fall, nu ska vi sticka till mormor i Värnamo och jag ville bara passa på att säga Glad Påsk och få visa dessa söta bilder på Axe en morgon efter att vi varit ute i regnet. Först tyckte jag att han liknade en muslim eller något, men nu seer jag ju att han är en påsk-kärring! Eller hur?

GLAD PÅSK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0