Hello world, this is me!

Som ni kanske har märkt så har jag tagit påskledigt.
Är hemma i Åkarp nu och hälsar på och har inte haft någon tid för att blogga.
Mamma och Nicole har börjat att kolla på Cold Feet, och nu har även jag dragits in i det. Och vi har haft maraton största delen av påsken faktiskt. Är inne på 4:de säsongn nu. Jag har misat den första så tänke att jag skulle försöka hinna se den innan jag åker tillbaka till Halmstad igen.

I lördags åkte vi upp till mormor i Småland och hälsade på och käkade påskmiddag. Passade även på att hälsa på min ena moster som bor granne med mormor, men som ska flytta till Öland med sin man i slutet av månaden. Så jag fick lite grejer, möbler och en korg full med saker som jag inte har öppnat än. Eftersom det var inpackat i papper blev det ju som en present och jag vill dra ut på spännigen! ;)

Jag har även träffat Hanna och myst med henne och det är alltid lika trevligt. Det är så skönt att vi är lika bra vänner som förut trotts att jag har flyttat. Det är vänskap det!
Och gud vad jag längtar till sommaren nu, Spanien säger jag bara! 2 hela veckor i Spanien med Hannana, famljen Kock och Camilla! Haha, det kommer att bli underbart!

Nu ska jag göra mig iordning, för Nikki ringde precis och sa att hon redan hade slutat. Så jag ska ta bussen in till Malmö och möta henne vid skolan, så ska vi gå runt och shoppa på Entré!

Sen när jag kommer hem igen, så måste jag ringa till Veterinären för Xenas ena knuta har spruckit och nu ser det ut som att hon har en enorm vårta stor som en tia typ. Fast antagligen är det Aterom. Såfår väl se om det går att gra något åt det, fast att det inte är farligt.

Men nu måste jag dra, syrra väntar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0