Morgon - 100419

Morrn Halmstad!
Då var man tillbaka då, och inte är jag ensam heller...:P Plutten är här och håller mig sällskap som vanligt.
Tågresan halv 8 mot Halmstad gick bra, det var en hund som satt och morra och skällde och blev tokig när jag och Axe satte oss i sätet mitt emot den, så tillslut fick vi flytta oss för det fungerade liksom inte. Axe bara satt och glodde, fattade inte alls varför han var så otrevlig...
Men som sagt resan gick bra och väl hemma i lägenheten så blev han jätteglad och sprang runt och lekte med sin boll, hoppade upp i fotöljen där jag satt och gick och hälsade på marsvinen.

Denna helgen har gått så fort och jag är inte riktigt redo för att gå till skolan igen, känns inte som att jag har fått vila upp mig ännu. Får väl sova lite efter skolan istället...fast det vet jag ju redan att jag inte kommer att göra. Då har jag lite plugg att ta igen istället..:P

Nä, tillbaka till frukosten!
Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0