Muchu bloggu

Nu har jag bestämt mig för att ägna mig åt en hel del bloggande resten av dagen och kanske även resten av veckan. Så här kommer nog komma en hel del grejer, bland annat ska jag skriva ett inlägg och visa bilder på varje ny sak jag har köpt sen jag lämnade Halmstad. Men oroa er inte, det är bara 4 saker så länge...;)
Förstår om folk inte pallar läsa, men jag bloggar ju faktiskt för min egen skull. Bryr mig inte om ifall någon annan läser, det är jag som ska vilja blogga. Och jag älskar att skriva, så då passar ju bloggandet mig ganska bra...;) Det är ju som en egen liten dagbok, bara det att det är offentligt och alla som vill kan läsa den.

Kommentarer
Postat av: Lois

Jag håller med dig, jag vill kunna skriva om vad som helst och pladdra på hur mycket som helst utan att behöva tänka på att nån annan ens läser det! Det e ju som en dagbok o där skriver man ju precis vad som faller en i smaken, eller hur? =)

2010-04-07 @ 14:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0