Robiansk dag i Lund

Idag var en trevlig dag i Lund med Robin. Väl framme i Lund insåg jag dock att jag inte hade Robins mobilnummer så jag kunde inte ringa och kolla var han var, för smart som jag är tänkte jag ju aldrig på att vi skulle bestämma en plats som vi skulle mötas på. Men det gick bra ändå, vi hittade varandra tillslut.
Vi gick runt på stan och sen åt vi lunch, sen gick vi lite till på stan. hihi
Det var mysigt och roligt att träffa Robinen igen, och vi snacka om lite allt möjligt och gick runt i alla möjliga affärer. Lovely!
Snodde denna bilden av Robin, snacka om underbar mat på älskade Coffe Break.



Och medan jag var mitt i maten så kom Celie fram och hälsade och gav mig en kram. Det var riktigt roligt att träffa henne, var snart ett år sen sedan sist vi sågs. Vi läste Engelska B tillsammans på Komvux förra året. Det var vi två, Angela, Maria och Therese som hade en liten "tjej-grupp" som alltid höll ihop på rasterna. Vi som fixade med Champagne-frukost och hade det allmänt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0