Underbar kväll med vännerna

Nu har jag haft en härlig eftermiddag/kväll med mina vänner.
Vid kvart i 5 någon gång så ringde det på dörren och utanför stod Sanne som varit i Skåne över natten. Hon kom in och vi satt och snackade om allt möjligt. Det var riktigt mysigt.
Sen vid halv 7 så gick vi alla tre och vovvarna ut på en timmes-runda. Vi passerade Max 2 gånger, och när vi nästan var hemma igen så kom vi fram till att vi alla ville ha Max. Så det var bara att lämna hundarna och sen gick vi bort till Max och där satt vi och njöt. Var hemma nu vid 9 igen och det känns riktigt härligt med att haft männskligt sällskap under kvällen.
Nu sitter jag här mätt och belåten och tänkte jobba lite på projektarbetet.
Sen blir det en promenad med Axe följt av ett varmt bad skulle jag tro. :D Och sen tänkte jag avsluta kvällen med ett avsnitt av Hipp Hipp! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0