Mi día

Imorse överraskade jag och Guldis, Sanne med att låsa in henne på hennes rum. Guldis dukade upp frukost och jag kom med blommor som jag köpte i stan igår, sen öppnade vi dörren och sjöng Happy Birthday för henne. Hon såg glad och överraskad ut, precis som planerat. Sen satt vi i deras kök och åt frukost och pratade och hade det mysigt i nästan 2 timmar. Det kallar jag frukost!

När jag kom hem igen efter den trevliga frukosten satte jag mig ner och fortsatte att läsa kapitel 5 i Renewable-boken, och nu typ 3 timmar senare är jag klar. Men då bör väl tilläggas att jag har gjort lite annat emellan. Jag satt och läste till 1 och då pallade jag inte mer, så jag passade på att dammsuga lägenheten och sen gick jag på promenad med min älskling. Sen var det bara att sätta sig ner och börja läsa i boken igen.
Men nu har jag i alla fall läst det kapitlet, men har ett kvar att läsa denna veckan och så har jag ett kapitel i Biology boken också att läsa innan det är ok att åka ner till Skåne.

Men nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag börja jobba på projektarbetet i Renewable-kursen. Usch vad tråkigt, fast klockan 4 är det dags för kaffe och That 70's Show! Yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0