A day in the sign of friendship

Igår var en u n d e r b a r dag!
Spenderad i vännernas tecken!
Jag och Sanne gick i skolan mellan 8 och 10 och hade genomgång av förra veckans renewable övning. Jäkla dumma kurs, som helt plötsligt ska ha massa matte och fysik (som jag inte läst..:S)!
Sen cyklade vi in till stan och gick runt i affärer lite och vid 11 satte vi oss på Espresso House och avnjöt en av de godaste Chai Latte hittills! Mysfaktorn var väldigt hög och mitt i kramkalaset så upptäckte vi en vampyr! Jag svär, han måste fan varit vampyr, för han hade väldigt korta framtänder och sen l å n g a "hugtänder"! Han var ful som stryk, men vi kunde ändå inte sluta stirra på honom. Tills en av tjejerna som han satt och fikade med upptäckte att Sanne kollade på dem. Sen började vi konversera och låtsas som ingenting. :P

Efter fikan skulle Sanne till optikern och jag cyklade hem till min älskling som mötte mig vi dörren.
Gick en promenad och sen körde sagofigurerna (Snövit=Sanne, Törnrosa=Jag & Guldlock/Guldis=Sofie) och Axe bilen till Lantmännen och handlade spån till mina marsvin. Efter det blev det Grizzly, för att köpa hö och godis till Axe. Sen tog vi Eurostop med storm och S&S köpte tavlor på Gallerix, sen gick vi en runda på Systemet följt av godis-handlande på Coop.

Hemma igen så drack jag kaffe och kollade tv, följt av en promenad med vovven. 2 timmar efter att jag kommit hem gick jag upp en våning och där hade vi sen Entourage-maraton hela kvällen med det nyinköpta godiset i högsta hugg! Kollade på 9 avsnitt i rad, sen satt vi och snackade lite innan S&S körde en sväng med bilen och jag gick på sista rundan med Axe. Efter det satt jag vid datorn ett tag, satt på golvet och gungade i takt med musiken (var uttråkad) sen kollade jag på några avsnitt av Hipp Hipp. Halv 4 gick jag och la mig och sov fram till klockan 10. Men då hade Axe redan varit inne och väckt mig en gång vid 8, men jag ignorerade honom och somnade om.

Nu har jag varit ute med honom, ätit frukost och nu sitter jag med kaffe-muggen och bloggar. När inlägget är kart ska jag fortsätta att skriva på mitt projektarbete, som bara är för mycket och för tråkigt..:P Fast jag ska skriva om Nya Zeeland (deras energi iof, men ändå) så jag är nöjd. Jag vet inte vad det är, men är helt besatt av NZ.
I just love it!


Gårdagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0