Vad jag köpte igår

Tänkte snabbt visa vad det var jag införskaffade igår när vi var och shoppade. Allt köpt på H&M!



Matchande BH till ett par trosor jag fick av mamma förra gången hon var här.


Söta trosor, som jag inte kunde låta bli

Detta är på baksidan av dem, så gulligt!


Sen blev det även det här linnet, som är inte så lite genomskinligt...fast det är ju meningen. Om man inte vill gå runt halvnaken så kan man ju alltid ha ett annat linne under det. Kan nog bli en ganska snygg dekoration..:P


Dubbelt lager

Såhär mycket ser man igenom...:O

Kommentarer
Postat av: Robin

Men! Du får ju visa hur allt ser ut PÅ också! (a)

2010-04-24 @ 12:36:15
URL: http://rakrotnibor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0