Wonderful day, after all!

Igår var en härlig dag!
Dock så började den lite skumt må jag säga...
Vaknade av att jag tyckte att det ringde på dörren, men kunde inte riktigt begripa varför.
Tills jag vänder mig om och ser vad klockan är!
Rusar upp och där står Sanne och Sofie med kläderna på redo för att hämta upp mig påväg till skolan! Jag har alltså försovit mig! Klockan var ju tio i 8 och inte tio i 6 som den skulle vara när jag gick upp. Så det var ju bara att slänga på sig klädera, springa ut med Axe, in och ge honom mat, fixa frukost till mig sjäv och slänga den i mig. Sen snabbt in med linserna och kleta lite mascara på fransarna och sen ge sig iväg!
Jag hann faktiskt i tid till pausen som är efter en timme. Så jag missade bara de första 45 minuterna!
Väl där hade jag det jätteroligt jämte Frida och Michelle som jag snackade och skojade med hela lektionerna. (vi hade 2 föreläsningar efter varandra). På rasten stod jag ute och snackade med Aleksandra och F & M. Stört skönt!

När jag kom hem igen så gick jag ut med vovven och sen satte jag mig ner för att jobba på power-pointen. Vid 4 var det dags för kaffe och strax efter att jag satt mig ner så kom Sanne på besök och satt och fikade med mig! Sjukt trevligt och mysigt! Man känner sig så älskad och viktig när någon kommer sådär spontant bara för att hänga lite! :D
När kaffet var slut så gick vi en runda med Axe och sen satte jag mig ner och fortsatte att plugga. Ända till strax efter sju för då gick jag och pojken upp till ett bestämt möte med Sanne igen. Vi satt i köket och hängde medan hon lagade mat, Guldis var och tränade så jag höll henne sällskap istället. Stannade till strax efter 8, då jag gick ner till mig och gjorde mat. Sen vid 9 gick jag och Axe upp till dem igen och sen satt vi och kollade på Svenska Hollywood Fruar. Härligt, härligt, härligt!!!

Efter att jag varit ute på sista rundan så slog jag mig ner framför tvn och kollade på ett avsnitt av Xena, som jag inte sett innan så det var kul!

Idag vaknade jag i alla fall i tid och dagen har varit trevlig och flytit på bra. Var och hämtade ut min Cellbio tenta efter föreläsningen, och jag fick GODKÄNT! :D
Så sjukt härligt att inte behöva göra om en i alla fall!

Nu ska jag ta tag i pp:n igen, mitt mål är att göra klart den idag!
Så lika bra att få det gjort, eftersom det är tv kväll ikväll...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0