zhup?

Skåne i mitt hjärta, låt mig besjunga dig nu!
Åldrad av ungdomlig grönska, sjöarnas stad det är du.

Japp, nu är jag nere i älskade Skåne-land igen! Imorgon är det utställning och jag ska döma gerbiler, så jag hade inte så mycket val...;) Men det är första utställningen jag är med på sen jag flytta till Halmstad, så det ska bli kul att träffa sina själs-fränder igen! I år är det 6 år sedan jag var på min första SSV-utställning och även 6 år sedan jag fick mina första möss! Snacka om att det intresset har hållt i sig. :D

Nu håller jag och mamma på att städa det stora akvariet där gerbilerna Golden Dragon & Quentin bor. Ikväll/senare idag ska jag städa alla musburar, för jag är duktig och har lovat det :D Inte så farligt för här är bara 4 burar med möss i just nu, så det går nog rätt snabbt. hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0