1 Augusti

Imorse så låg jag i sängen och läste ett helt kapitel i Breaking Dawn! Wiho till mig!
Det är helt galet hur långsamt det går för mig att läsa i den boken, jag menar... de andra tre gick ju så himla fort att läsa. Men det är precis som om det är en spärr som sitter och blockar för mig när jag försöker.

Jag drog med mig mamma och Nikki och åkte till Center Syd och shoppade lite idag också. Jag hittade 2 toppar som jag tänkte visa imorgon, eftersom jag inte har fotat dem än...;)

Har även hunnit med att plugga lite smått idag, och så har jag pratat med Sanne i telefon. Alltid lika trevligt!

Nu har jag kollat klart på sista säsongen av Nurse Jackie... och jag vill bara ha mer NU!
Så istället har jag börjat kolla på de avsnitten av Ugly Betty som jag missat, eftersom jag inte fattade att det fortfarande gick under sommaren. Har 4 avsnitt kvar, sen är även den serien slut. Undrar verkligen hur det ska sluta, men det återstår bara för mig att ta reda på!

Nu tänkte jag göra mig lite te och sen sitta och kolla på ett avsnitt av UB.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0