Back in H-town again

Nu sitter jag i Halmstad igen.
Har varit full rulle hela dagen, Hanna har ju flyttat in. Så det har varit lite möblering och byggnad av möbler som pågått. Är helt slut nu, men vill ändå inte gå och lägga mig riktigt än...;)
Är trött som in i, men ändå pigg på något konstigt sätt.
Imorgon ska jag träffa Sonia, det ska bli kul att få se henne igen och prata lite. Har ju gått en hel sommar sen jag träffade henne sist, så ska bli riktigt kul!

Inatt blir första natten som jag sover i Halmstad detta året utan Axe. Känns väldigt konstigt faktiskt och jag saknar honom redan, men blir jag bara tillräckligt trött så ska det nog gå det också.


Min söte sängkompis, som jag ska försöka klara mig utan... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0