Bla bla bla

Plugga, plugga, plugga...
Ja för det går ju sååå mycket bättre att plugga om jag säger det högt och ofta... NOT! haha
Sitter inne på rummet nu och håller på och läser anteckningar för fullt. Jag är rätt grym faktiskt, men som jag sagt innan så har jag inte riktigt den där glöden för att verkligen brinna för tentan. Jag borde ju verkligen ha det, eftersom att jag inte vill skriva den igen. Men, men. Jag gör mitt bästa och sen får det gå som det går. Det beror ju ganska mycket på hur lärarna betygsätter, som alltid annars. Att jag inte klarade tentan innan är ju ett typiskt exempel på det... eftersom att jag tycker att det gick bra när jag skrev den förra gången. *suck*

Nä nu ska jag kollar på lite filmer om det jag har tenta på. Så ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0