Emelie + Sanne = Sant!

Igår blev det en fika med Sanne följt av lite handlande på Coop, där jag äntligen (!) införskaffade mig en flugsmälla. Har varit i behov av det en tag, men alltid glömt bort det när jag varit och handlat!
Sen när jag kom hem igen så pluggade jag lite till och vid halv 9 gick jag upp till Sanne igen. Vi satt i deras soffa och drack lite vin och spelade "Jag har aldrig" & "Bibeln". Vinet blev följt av lite Vodka med Piggelin och Sprit(e). När den drinken var slut så mosade vi jordgubbar som vi blandade med mjölk och Gin. För att slutligen avrunda kvällen med lite cider...;)
När klockan började bli mycket så övergick vår lilla fest till att bli en typiska "Sanne & Emelie" kväll, som innebär att vi ligger i varsin ände av soffan, snackar, flummar och halvsover. Det är så typiskt oss att inte behöva göra något, inte behöva snacka om något särskilt, utan bara njuta av varandras sällskap!
Efter ett tag så la vi oss i en böghög i mitten av soffan och lyssnade på musik och halsov (vi vaknade till ibland och snackade lite). Tillslut så var det dags att gå och lägga sig.

Idag har jag inte gjort så mycket annat än att plugga. Men nu ska jag snart upp till Sanne och så ska vi göra Fattiga Riddare! MUMS!
Så jag måste gå, för jag sitter fortfarande i pyjamas-byxor...

Taco middagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0