Morrn morrn!

Hallå bloggvärlden!
Eller något i den stilen...

Jag sitter och lyssnar på musik, och försöker ignorera Biologi-boken som ligger på stolen jämte mig. Jag har lyckats rätt länge nu, men vet att mitt samvete snart kommer att ta över...*suck*

Bara för att jävlas med mig själv så gick jag och satte på kaffe... Jag har redan druckit 2 koppar...
Jag ska nog ta och äta lite frukost nu, för mycket kaffe på fastande mage svider!

Sååå, vad ska jag göra nu då?
Ja, jag vet...plugga!
Men nu är det ju så att jag bara har ett avsnitt av Ugly Betty kvar att se... och egentligen, hur mycket kan jag koncentrera mig om jag inte vet vad som händer...(A)
Aaah, jag har helt tappat min självdisciplin under sommaren alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0