Moulin Rouge

Är FETT sugen på att se Moulin Rouge just nu. Undrar om den är i Åkarp eller i Halmstad, har för mig att den är i Halmstad... DAMN! Sitter och lyssnar på musiken som är ifrån filmen...blir så jäkla sugen nu jue...:(

And it's called the Moulin Rouge, lets dance!

Musiken är underbar, skådisarna är underbara, scenografin är underbar! Hela filmen är underbar! Love it!
Kommer fortfarande ihåg första gången jag såg den. När jag väl var i slutet av filmen så ringde Hanna på dörren, och jag kom och öppnade med ett minst sagt tårfyllt ansikte..;) Sen var jag ju bara tvungen att visa den för henne! :D
Kommer ihåg när vi praktiserade i 8:an och jag och Hanna satt i sadelkammaren och smörjde träns samtidigt som vi sjöng på "Elephant Love Medley"... Lovely! <3
Herregud vilka minnen jag får upp när jag tänker på denna underbara film, som jag har älskat sen första gången jag såg den för 9 år sedan! :O
DET kallar jag att vara besatt....;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0