Myskväll med mamma och nikki

Nu är jag tillbaka i Halmstad igen.
Nikki och mamma var med och lämnade mig här, sen fikade vi och kollade på tv. Sen åkte mamma och jag och handlade lite mat och när vi kom hem igen så stod vi tillsammans och lagade mat medan nikki kolla på tv. Så sjukt mysigt! Efter maten så diskade jag och nikki medan mamma gick runt och dammsög lite överallt och jagade insekter...hihi. De stannade kvar hos mig till efter 22 igår, så jag slapp vara ensam särskilt länge. Efter att jag hade vinkat av dem så gick jag upp till Sanne och snackade till 23. Sen blev det slutet av "Sagan om de två tornen" och efter att den hade slutat så kollade jag på "Titta han snackar!" :D
Satt och hällde i mig cider och chips medan jag kollade. Nice!

Idag har jag hunnit med att plugga och varit ute och gått en kort liten runda. Håller på och kollar på ett avsnitt av Being Human. Var precis uppe och hälsade på hos Sanne som håller på och målar sin byrå. Vi bokade in en liten "date" a.k.a fika vid 3. Så nu ska jag plugga lite till och sen byta om.

See yah later sweeties!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0