Tillbaka i skolbänken

Jaha, då var man tillbaka i skolbänken igen.
Det ser ut som att den här terminen kommer att bli väldigt stressig och en hel jäkla massa plugg som ska göras. Bara denna veckan ska vi gå igenom 4 kapitel, och man måste läsa i boken och göra uppgifter typ varje dag...*snark*!
Denna kursen har 2 tentor och den första ska vi skriva redan den 28 september! Det är mindre än en månad!! Och vi ska ha prov på 11 kapitel... Behöver jag ens nämna att jag inte kommer göra mycket mer än att plugga? ;)
Jag tänke att jag åtminstone ska hinna läsa klart det första kapitlet idag, och försöka börja på det andra också. Men det är ju övningsuppgifter som ska göras till varje kapitel också. Hej och hå, vad det kommer att gå!

Annars händer det inte så mycket, är ute och går en runda varje dag. Är ju van vid att gå ut med Axe, så jag blir lätt rastlös här har jag märkt. Men det är ju bara bra att komma ut och röra lite på sig. :)


Jag och Axe på Öland

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är bra, hjärnan behöver frisk luft varje dag! Annars orkar den inte med.

2010-09-01 @ 07:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0