Two minds

Sååå, då var vi 2 i lägenheten igen.
Vi var nere och skrev på kontratet vid 11, passade på att fråga om renoveringen och jag slutar aldrig att förvånas över segheten när det gäller den... *suck*

Idag ska jag åka ner till Skåne igen, och precis som alla andra gånger är jag lika seg på att packa mina saker och faktiskt ta mg till stationen. När jag väl har packat och sitter och väntar på bussen brukar allt gå av bara farten och vips så är jag tillbaka i Åkarp igen... Men det är just den där knuffen att ta tag i allt och sätta mig och vänta på bussen som är så fruktansvärt seg. Jag kommer aldrig till skott...;)

Tänkte att jag skulle ta och passa på att plugga lite nu innan jag åker, sen tänkte jag plugga på tåget också... Herregud vad segt det går! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0