"Oh, det gör väl inte ont att låtsas vara död?"

Imorgon var det då dags att åka upp till Halmstad igen. Det är med blandade känslor kan jag lova! Helst av allt hade jag nog stannat kvar här och haft sommarlov för evigt (fast med lön)...
Men jag ska bara stanna med Hanna i Halmstad tills på måndag, sen blir det ner till Skåne igen! :D
Det blir en massa fram och tillbaka känns det som, men samtidigt inte. Jag orkar inte ta tag i de där känslorna om var jag egentligen bor och hör hemma. Så därför hoppar jag lite fram och tillbaka...;)

Här sitter jag i mina egna tanar och kollar på en massa youtube-klipp, helt plötsligt hör jag hur det åskar. Jag kollar ut och upptäcker att det blixtrar även där ute. Kanske ska ta ut sladden till datorn så att inte den stryker med. Nä, får sluta med detta nu och rädda det som räddas kan! ;)


Min två fina töser! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0