28 Augusti

"Ännu en dag i Paradiset.
Man vaknar upp med blodsockret nere i fotknölarna."


Ja mina vänner, ni läste rätt. Det är inledningen till den härliga tv-serien Sally! Jag tog med mig boxen upp till Halmstad och sitter och kollar för fullt! Tröttnar aldrig på denna galna 34-åring som lever i sin egen lilla värld.

Igår skrev jag då omtntan i Zoofysen, det gick nog helt okej. Kunde ju självklart ha gått bättre, men det kunde även ha gått sämre...;) Jag svarade på alla frågor, och det är ju det viktigaste. Sen kan ju hoppas på att jag svarade rätt också! Och att jag svarade tillräckligt avancerat så att jag fick så mycket poäng på frågorna som möjligt.

På kvällen var jag uppe och förfestade med S:arna, vi spelade bland annat Förfestspelet... hehe, det gick vilt till...;)
När jag skulle gå ner till mig igen så tog det en liten stund efter att jag kommit in som jag upptäckte att det var släckt över allt och att Hanna hade gått och lagt sig, så jag insåg ju då att jag kanske skulle vara lite tyst...haha.
Nu sitter vi ute på balkongen och snackar lite, det är mysigt med sällskap! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0