King of the world

The winner takes it all! The winner takes it Aaaaaaaaall!!

Ohja, gissa vilken låt som jag sitter och lyssnar på...;)
Idag är en sån där, jag-skiter-i-allt-dag. Inte på det sättet att jag är ledsen och skiter i världen, utan snarare att idag anser jag att jag är coolare än resten av världen. Jag skiter i vad alla tycker, jag gör vad jag vill...
Det händer då och då att jag får såna tankar, de brukar gå över rätt snabbt, men en liten stund är jag bäst i världen. :)
Det är sådana dagar som jag inte borde gå ut. För antingen gör jag bort mig eller så tänker jag mig inte för och säger något dumt som kanske sårar någon. Och det vill jag ju inte!

Just nu sitter jag och äter popcorn och väntar på att Nikkis hår ska bli klart. Hon håller på och färgar om luggen, och när det är klart så ska mamma och jag åka till IKEA.
Jag har tjatat typ hela sommaren över att vi ska åka till IKEA, men nu när vi väl ska dit så kommer jag inte ihåg varför jag ville dit från början...?
Men vad gör väl det, IKEA äger fett... så där finns alltid något roligt att titta på. Och handla lite nytt skadar ju aldrig...(A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0