Annandagen

Det negativa man märker när man är hemma igen, är att kaffet aldrig räcker...
En kanna är långt ifrån tillräckligt för att både pappa, mamma och jag ska bli nöjda på morgonen...
Vi får alltid göra en halv extra bara till mig och mamma.

Men men nog om det. Idag ska vi ha gäster, fråga mig inte vem... för det har jag ingen aning om. Någon pappa känner och hans fru. :O)
Så jag och mamma har varit och handlat en massa dricka och nu har jag varit nere och dukat i fin-rummet. Nu väntar jag på att min syster ska duscha klart (vilket hon skulle ha gjort medan vi var och handlade...*SUCK*) så att jag kan hoppa in!

För övrigt har jag även passat på och testat min ena julklapp.
Min nya Canon PowerShot S90! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0