Kreativ, ja tack!

Imorgon är jag ledig! Wiho!

Nu har jag beslutat att jag ska försöka göra något kreativt varje dag, försöka i alla fall!
I måndags så målade jag en träfärgad spegel svart, igår var jag död, och idag tänkte jag måla andra lagret av svart på spegeln. :)
Vi får väl se hur det går, sen ska jag nog slå in lite julklappar kanske. Men först har jag en labrapport från helvetet att skriva färdigt! Vill bara att den ska bli klar, så jag sitter på rummet med tända ljus och You Haven't Seen The Last Of Me på hög volym!! Pepp pepp pepp! Nu är det bara att go go go! ;)

Önska mig lycka till, det kan behövas...;)


Imorgon åker Sanne och Sofie på semester...
Bye bye girls! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0