Lååång dag...*snark*

Morrn Morrn
Vaknade upp av att det ringde på dörren och jag hörde det dova ljudet av Axes morrning...
Det är tydligen inget fel på hans vaktinstinkter, i alla fall inte när han ligger och sover och väcks av ett plötsligt ljud. :P
Det var en hantverkare som skulle fixa lite med kranen inne på toaletten, lite typiskt eftersom att jag behövde gå på toa under hela tiden han var där..haha så kan det gå.
Men jag passade på att gå ut med vovven istället..:P

Idag blir det föreläsning i 2 timmar, sen hem snabbt på lunch och sen tillbaka för att ha laboration mellan 13 och 18... SNARK!!!
Det borde finnas gränser över hur länge man får lov att vara i skolan.. vem orkar hålla sig vaken med en massa kemikalier till klockan sex på kvällen? Inte jag, jag kommer väl somna (eller svimma av hunger) med huvudet i en blandning av saltsyra, jodid och bromid... Vaknar sen upp med halva ansiktet bort frätt...
Dålig planering!

Nä, tillbaka till frukosten!
Vi hörs senare... eller gör vi? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0