Mina änglar

Idag är en sådan dag då jag verkligen uppskattar mina vänner. Vad skulle jag gjort utan dem?
I fredags så fick jag ett sår i ögat efter att jag skulle ta ut linserna.
Så idag vågade jag inte ha några linser på mig i fall att det skulle irritera mitt stackas öga.
Men till följd av detta så var jag halvt blind och såg typ ingenting på varken tavlan eller over-headen. Men då hade jag min ängel Theres som lät mig skriva av hennes anteckningar under hela dagen. Hon satt till och med och väntade på att jag skulle skriva färdigt innan hon själv fortsatte eller vände blad. Tusen tack!!

Och Sonia och Aleksandra var också änglar idag, som vände min otroligt sugiga morgon till en rolig dag fylld med vänskap och tokiga påhitt!
Dessa tre är mina änglar som jag har haft turen att få lära känna! Speciellt under de senaste veckorna har vi börjat att umgås mer och mer i skolan. Och när jag inte klarade tentan så ställde alla upp med pepp, tips, hjälp och Aleksandra gav mig till och med 4 block med anteckningar som jag fick låna inför omtentan! <3

Vem har sagt att tjejer inte kan vara fler än 2?
Vi är 4 stycken och vi fungerar jättebra ihop! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0