Spegel, film och klappar

Så, nu har jag skrivit klart labrapporten och skickat in den...hoppas bara på att den blir godkänd, för jag har ingen aning om vad mer jag ska skriva...
Som ni kanske förstår så hann jag inte med att vara så kreativ igår som jag hade hoppats, men jag hann i alla fall att måla spegeln med ett lager till. Så nu ska den snart vara klar för att hängas upp! Sweeeeet!



Nu hade jag tänkt att kolla på Eclipsed och vara lite kreativ genom att slå in julklappar ^^. Sanne och Sofie lånade nämligen den filmen igår, men de hann inte lämna tillbaka den (eftersom att de åkte tidigt imorse) så jag fick i uppdrag att lämna tillbaka den. Och eftersom att det är snö-kaos utanför och jag absolut INTE vill ta mig ut för att lämna tillbaka den, tänkte jag att jag åtminstone kan se på den, så kanke det inte känns lika jobbigt att behöva lämna tillbaka den..;)

Så nu ska jag gå och kolla på den och slå in lite klappar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0