Myspys med marsvin och musik!

Då har man landat och satt sig in i rutinera hemma i skåne igen. Riktigt härligt att få vara tillbaka, även om jag har lite svårt att anpassa mig till vissa saker. Så är det ändå skönt att vara från halmstad, för när jag är där så är det enda som jag tänker på att plugga och skolan. Och det är ju faktiskit skönt att kunna slänga alla sådana sugiga tankar åt sidan, i varje fall för idag!
Nu sitter jag inne i vardagsrummet och lyssnar på öppningslåten till den "gammla" tv-serien Charmed (Förhäxad), för igår så hittade jag nämligen min gammla MP3 (min allra första) som jag hade när jag gick i gymnasiet. Och där på fanns det en massa gammla godingar som jag inte hade en aning om att jag hade eller ens har haft! Så jag sitter och lyssnar igenom den listan på datorn nu!
Gud vad roligt och mysigt med musik som man lyssnade på för så pass många år sedan. Lite sentimental blir jag ju nästa här ju...;)


Nu är jag "jul-ren" och sitter och öser över all min kärlek på min superfina Hera! <3
Kollade precis i hennes stamtavla och såg att hon blev ju 5 år den 15 september!
Så hon är ju en riktigt gammal dam nu! Hoppas att hon blir lika många år till! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0