Bla bla...

Nu sitter jag i min ensamhet i vardagsrummet och "sjunger" på Burial (men eftersom att den varken är på svenska eller engelska, vilka är typ de enda språk jag kan, så kan jag ju inte påstå att jag sjunger när jag inte fattar ett skit av låten..:P) Men den är bra!

Egentligen är det ju meningen att jag ska plugga, men jag tänkte att jag gör det efter att jag har ätit färdigt min frukost... som jag precis började på. Till min förfäran är kaffekannan i diskmaskinen, så jag måste vänta på mitt kaffe...Not good!


Okej, kom på nu att jag började skriva detta inlägg för typ 1½ timme sedan... insåg nu att jag aldrig skrev klart..Ojdå, så kan det gå. Hehe
Sen sist har jag hunnit med att äta min frukost, duscha, pluggat (ytterst lite) och nu sitter jag med mitt kaffe och önskar att jag kunde koncentrera mig tillräckligt för att kunna fortsätta att plugga.


För den som inte visste det, så är det fullt möjligt att må dåligt i över 24 timmar efter en karatefylla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0