No family

Min familj kommer inte...:(
Pappa och Nikki mådde dåligt, typ magsjuka eller något.
Men Sebastian (nikkis pojkvän) var där och allt. Så de skulle ju komma, men hälften av dem vaknade ju upp sjuka. Så de stannar hemma för min skull, så att jag inte ska bli smittad.
Men det suger ändå, jag som hade duschat och allt...;)
Sen igår så pluggade jag på som fasen också, bara för att jag inte skulle känna mig stressad... Så nu är jag lite uttråkad, eftersom att Hanna inte är hemma och antagligen inte kommer att vara hemma ikväll heller. Men för att se det på den positiva sidan, så har jag ju en hel dag extra att plugga på under helgen...lalala

Nu sitter jag och lyssnar på la musica á la MCR - Danger Days. Och känner mig om värsta gansta in da house...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0