090215 - Ett äventyr i sig

Vaknade imorse av att klockan ringde klockan 6. Jippi...
Åt frukost och sen gick jag och la mig igen, och låg oc halvslumrade till kvart i 7, då började jag ta på mig ett plagg i taget och sen la jag mig under täcket igen en stund. Sen tog jag på ett plagg, och sen la jag mig under täcket igen. Mamma körde mig in till Lund så att jag kunde gå till tandläkaren. Det gick sjukt snabbt och var nästan helt smärtfritt, nästan trevligt faktiskt!
Sen gick jag och väntade tills jag skulle möta upp pappa vid stationen.
Sen skuttade jag och Axe iväg till rätt perong där vi fick stå i 40 minuter eftersom tåget var en aning försenat...
Men det var okej, vi träffade en Irländsk Setter tik som Axe hälsade på, medan jag stod och pratade med ägaren.
Sen satte vi oss i en kupé (där man fick ha hundar) och det var riktigt skönt att få sitta på ett riktigt sätte. Det var mysigt och Axe var jätteduktig.
Till och med på bussen från stationen var han duktig, trots att han INTE tycker om att åka buss.
Väl hemma i lägenheten igen så blev Axe jätteglad och skuttade runt och nosade överallt. Och sen la han sig i min säng medan jag dammsög.

Lektionen idag gick faktiskt ganska snabbt, vi fick sluta en kvart tidigare. Och det märks alltid, bara en kvart kan göra så mycket!
Så jag stack och handlade Avocado på Lidl, MUMS!!! När jag kom hem igen möttes ag av en lycklig vovve som jag tog en liten promenad med. Härligt!

Nu ska jag slappa i soffan, för jag är riktigt trött efter dagens äventyr!

Ha det bra alla där ute i cyberrymden


Kung Caspian har i alla fall saknat mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0