090220

Det har varit en härlig lördag idag. Har gjort en massa saker som jag har skjutit upp, ringde till exempel till helena och snackade med henne. Det var riktigt länge sedan! Härligt att höra din röst igen, darling!
Har varit ute och promenerat med Axe på härliga promenader, trotts all snö.
Skulle egentligen ha träffat Sonia ikväll, men vi fick ställa in eftersom vädret inte riktigt ville att vi skulle ses. Synd, men får ta det en annan gång istället.
Har kollat på filmen Robotar och sen kollade jag på Sweet Home Alabama. Så jag har haft något att göra istället. :) Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på ett avsnitt av The War At Home innan jag somnar.

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0