Ännu en morgon i helvetet

Hallå världen!
Är irriterrad idag. Hela morgonen har bestått av mensvärk och illamående.
Och det började redan igår klockan 21. Gick ut med axe efter 10 någon gång och gick och la mig tidigt. Skulle ju nämligen gå upp klockan 6 och ut med honom och göra mig iordning för skolan som började kvart över 8. Hoppades på att det skulle gå över under natten. Men det gjorde det ju naturligtvis inte. Vaknade vid halv 6 och låg i sängen och snyftade för mig själv innan jag bestämde mig för att gå upp och gå ut med honom. Det var nog den värsta promenad jag någonsin varit med om. Gick hukad hela rundan och tårarna rann, så det blev en kort runda. Men när jag väl kom hem igen pallade jag inte trycket längre utan la mig på toaletten och väntade en stund för att se om jag skulle spy eller inte. Som tur var slapp jag det i alla fall. Men jag gick inte till skolan eftersom jag vet att jag inte hade klarat det. La mig i sängen igen och bara glodde rakt fram, vaknade igen vid 8 för jag tänkte att jag skulle försöka att gå till andra lektionen, men magen vill fortfarande inte ge med sig. Men det börjar att kännas lite bättre i alla fall. Så jag ska försöka att äta frukost nu och kanske att jag kan gå till sista halvan av lektionen i alla fall! Jag hoppas på det bästa.

Hoppas att ni fick en bättre morgon än vad jag har haft i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Guldis

Shit! Tänkte på att du sa sen i skolan att det börjat redan kvällen innan. Du hade ju kunnat fråga om inte någon av oss hade kunnat gå med vovven! Mensvärk=fy fuck! En annan gång kanske, stackare!

2010-02-21 @ 18:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0