Dagen som beskrivs som skit

Idag är en jäkla skitdag rent ut sagt. Ingenting har gått som jag velat att det skulle göra. Och ingen har gett mig den kärlek jag längtat efter. Damn! Är sugen på att följa med Aleksandra ut till Kår-puben ikväll och supa bort mina sorger, men vissa har ju glömt att betala kår-avgiften. Och då kommer man inte in på Kåren (var inne och läste på deras hemsida precis), så så bra gick den idén!
Vill bara lägga mig ner i värsta högen och dö. Men eftersom det inte är kul att ligga i en hög själv, så måste jag ut och ragga några människor som vill ligga i en hög md mig. Och för att göra det så behöver man gå ut. Och får att gå ut (kåren...;)) så måste man ha tänkt i förväg och betalat avgiften!! Aaaarhhhg.

Nä, nu ska jag gå och äta en jädra massa ris, för jag råkade göra lite för mycket...:P
Och så ska jag sätta mig ner och kolla på Mysteriet På Greveholm!
Yes, det är vad jag ska göra, då blir jag nog glad igen. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0