En dag som bara flög förbi

Oj, det känns som om denna dagen bara har flygit iväg.
Jag och Axe cyklade ju hem till Emmelie i min klass och vi var i hennes etta och hälsade på i typ 1½ timme innan det var dags att cykla hem igen eftersom plutten skulle ha mat. När vi kom hem så satte jag mig och pluggade lite och läste klart kapitel 10 som vi gick igenom igår och förgår på cellbiologin. Så nu är det bara kapitel 43, 47 & 48 som jag måste läsa. Det vill säga tills fredag för då har vi nya föreläsningar igen. Det känns som om det aldrig tar slut!
Resten av kvällen har spenderats framför tvn och så har jag och plutten legat i min säng och lyssnat på musik och myst en stund. Alltid lika trevligt! Nikki ringde också vid 9, så jag pratade med henne ett tag och snacka om att jag saknar min galna kompanjon! It's you and me darling!
Men än en gång så är klockan mycket och det är dags att gå och lägga sig. Axe håller tydligen med för nu gick han och la sig i min säng med huvudet på min kudde... haha sötnos där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0