En låååång dag!

Så ligger man här framför tvn i Halmstad igen. Med en labbe som springer i sömnen bredvid sig.
Var hos tandläkaren 07:40 i morse och allt gick bra, efterråt gick jag en runda i stan i
väntan på att pappa skulle komma vid 9 med Axe. 09:22 tog vi tåget påväg mot Halmstad, och än en gång gick resan jättebra, han har ju åkt tåg innan. På tåget så fick han för sig att han skulle sitta i mitt knä, så han började med att ställa sig på bakbenen och lägga framtassarna och magen i mitt knä. Det hade jag inget emot för det var bara mysigt. Men sen helt pötsligt var baktassarna också i mitt knä och jag hade en 30 kilos labbe sittandes i mitt knä. Han satt där och kollade ut genom fönstret precis som att "Vaddå, jag har inte gjort något?"...
Men efter en lite stund slängde jag ner honom igen, och då såg han väldigt besviken ut! haha



Idag fyller Lollo år och vi ska fira henne vid 20:00!

GRATTIS BABE!

Kommentarer
Postat av: LOIS

TACK babe! Och tack för de gulliga presenterna!!! <3

2010-02-09 @ 22:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0