Ett besök i jättarnas vinterland

Igår kväll när jag o plutten var ute så hade det snöat väldigt mycket, och min tanke var "nu kan det väl ändå inte snöa mer?". Men snacka om hur fel jag hade! För när vi skulle gå ut i morse trodde jag att jag skulle börja gråta. Det var snö överallt, och inte lite heller!
Och inte var det någon som plogat trottoaren heller. Så vi hade ett riktigt litet äventyr på vår morgonrunda! I böjan var jag mest grinig, men sen släppte jag honom lös och då var det ganska roligt. Det var kul att se hur han fick hoppa fram för att komma någonstans, ibland såg det ut som om han fick simma för att inte drunkna, och då var vi bara på trottoaren!


Axe var lika glad som vanligt (det här är precis utanför våran port)


Kolla hur långt ner hans bakben sjunker i snön, även detta är precis utanför våran port.


Men visst ser det mysigt ut?


Någon som antagligen ångrar att de lämnade cykeln ute i natt...






Axe fick ett gulligt litet kastmärke i pannan efter att ha varit ute och dykt i en snöhög. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0