Fredagsmys

Idag är det fredag...och då är det fredagsmys!
V hade lektion mellan 8 och 12 idag, men vi fick sluta när vi var klara (hade labb). Så vid halv 11 var jag ute och promenerade med plutten. Sen pluggade jag lite, innan jag la mig framför tvn och sov... i 3 timmar! Sen var ju all min tid som jag skulle ha till att plugga försvunnen! Damn!
Så jag har suttit och snabb-pluggat lite nu i en halvtimme.
Ska nämligen följa med Lollo till hennes klasskamrat Angela och förfesta lite. Jag följer inte med dem ut eftersom jag har Axe här. Och jag ska åka hem på förmiddagen imorgon så jag vill inte sitta där bakis med en hund i 2 timmar, om jag dessutom varit ute hela natten. Man behöver ju sin sömn vet ni...;)

Nu måste jag rusa, ska göra mig i ordning!
Puss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0