Internet är tillbaka

Igår kväll så la internet av, och hela kvällen och morgonen höll jag på att försöka komma ut och var mäktigt irriterrad, eftersom jag hade saker som jag behövde göra och kolla. När vi skulle till skolan så visade det sig att Sanne och Guldis bara hade glömt bort att säga till att internet skulle vara nere över natten pga underhåll. Så det förklarade ju en hel del...:P
När vi var hemma på lunchen så höll Sanne på med att fixa det men det funkade ändå inte och hon ringde och hade sig. Men hon skulle smsa när internet funkade igen. Och det var ju inte mer med det, det är ju inte hennes fel att det inte funkade. Så hela dagen har jag haft datorn avstängd i väntan på att få besked om att det funkade igen. Men eftersom hon inte hört av sig tog jag för givet att det fortfarande inte funkade. Men till min förvåning så funkar internet igen nu när jag satte igång datorn för att lyssna på musik. Trevligt trevligt!

Så nu ska jag äntligen få njuta av mitt älskade Spotify igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0