Min lediga dag

Idag var vi då på Eurostop och shoppade och fikade. Mysigt! Dock så var vi bara på H&M eftersom de andra redan hade kollat överallt, innan jag kom. Lollo kom när hon hade slutat skolan, och mötte oss inne på H&M. Så vi gick och fikade alla 4. Mumsigt!!
Sen blev det lite mat och stuff på Willys.
Lollo lämnade oss för att bege sig hemmåt, då hon hade fått vad hon kom för...hehe
Efter det blev det Coop och sen splittrades vår lilla skara.
Jag gick in på Lindex och Kappahl och kollade lite innan jag gick hem igen. (Bilder kommer snart)
När jag väl kom hem så möttes jag av en glad vovve som ville ut och gå. Så vi tog oss en lång promenad, och vi hamnade tillslut i hundrastgården där vi sprang runt och jagade varandra, och skällde ut en långhårig schäfer... så det kan gå! Axe hittade en enorm pinne...som jag skulle kalla gren som han fick tag i och började att kuta runt med. Han såg så sjukt söt ut, för grenen var tjock och längre än vad han var.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0