Pengaproblem, eller något i den stilen

Haha en rolig historia....not
Jag skulle föra över pengar till lollo för att betala hyran. Men när jag tryckte på överföra så kom det upp en röd text som sa att det inte gick. Och när jag gick in och kollade så låg ärendet som ej genomfört. Så jag gjorde det igen, och denna gången gick det. Men det visade sig att det tydligen hade funkat förra gången också. Så nu drogs betalningen 2 gånger, så snacka om att jag blev väldigt fattig på väldigt kort tid...
Så jag ringde till banken för att kolla om de kunde föra över penarna tillbaka till mig, men de kan tydligen inte ta pengar från någon annan, så hon sa att jag fick be min rumskamrat att snällt sätta över pengarna igen. Hon jag pratade med var väldigt trevlig föresten, vi satt och skrattade tillsammans åt min olycka och började prata om lite allt möjligt. Älskar sådana människor, som kan koppla av och skämta bort en olycka. Precis vad jag behövde. Men jag har ringt lollo nu och hon ska föra över pengarna igen när hon väl har fått dem. :) Så det är inga problem, men nu har jag lärt mig en läxa i alla fall. Det är bättre att vänta om man är osäker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0