Shopping i Malmö

Vilken härlig dag!
Blev lite shopping i Mamlö med mamma och syster. Och det var lika trevligt som jag hade räknat med! Vi började med Shango, där det blev en Marilyn Manson tröja för min del. Äntligen, har ju lyssnat på musiken ett tag så nu var det banne mig dags att skaffa en tröja! Sen gick vi vidare till Shock och där köpte jag de lila/svart-randiga strumpbyxorna som jag kollade på förra gången. Efter det så begav vi oss till Science Fiction-bokhandeln där jag och nikki fastnade medan mamma gick till apoteket och sen fick komma tillbaka och hämta oss. Även där blev det lite köp för min del. Nämligen filmerna Merlin - Returns, och Spirited Away. :D Ser fram emot att kolla på dem!!
Sen gick vi även på biblioteket där jag lånade 12 Conan (Manga) och en Leonore (Serie-tidning).
Så kvällen har mest spenderats till att läsa..:P
And I love it!!

Tillbaka till Conan!
Puss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0