Städ-dag idag

Shit jag är helt slut, redan redo för att gå och lägga mig och sova.
Vaknade vid 8 imorse och gick ut med Axe runt halv 9, åt frukost och slöade en liten stund.
Och sen jäklar började allvaret.
Har ända fram tills nu hållt på och städat hela lägenheten. Plockat undan, rengjort köket, badrummet och toaletten. Dammat hela lägenheten och nu slutligen har jag även dammsugat överallt.
Vid ett var jag ute på en runda med Axe i ca en halvtimme, så det kan ju räknas bort från städandet. Men annars är det hemmafrun Emelie som varit i farten.
Anledingen?
Jo, Axe har börjat att fälla så trots att jag dammsög i måndags så ligger det högar med hundhår i varje vrå. Andra anledningen är att Lollos kompis Sofia kommer ikväll, och då vill man ju gärna visa upp en ren lägenhet...:P
Men städningen tar inte slut där inte, nej för mellan 3 och 6 är det dags för att tvätta!
Shit, snacka om att jag har varit duktig idag....:P
Nu är det bara det där jäkla pluggandet kvar att ta tag i, men det är ju inte lika roligt...:(


Bilden är ifrån då jag och mamma storstädade hela lägenheten innan vi flyttade in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0