Jobbig sömn i natt

Nä, nu får det väl ändå vara nog! Det räcker med snö nu! Så sluta att snöa då!!
Aaah, imorse när jag var ute med Axe så fylldes jag verkligen av vrede när jag gick ut och upptäckte att det snöade. Ville bara skrika rakt ut och sätta eld på all snön! Hur mycket snö ska det komma egentligen? Borde resurserna inte ta slut snart? ;)
Annars har min morgon varit helt okej. Har sovit lite konstig. Somnade framför tvn, fast med vilje! Hur dumt var inte det egentligen? Jag ställde klockan på kvart i 12, och satte igång musik. Jag skulle alltså sova tills alarmet ringde och se gå ut med axe. Men tror ni att jag hörde alarmet då? Nä, för jag lyssnade ju på musik! :P

Så jag vaknade av att Axe satte sig på min magen klockan 4 på morgnen, han var lite irriterrad för att vi inte hade gått på någon natterunda. Så det var ju bara till att klä på sig och gå ut och traska mitt i natten. Det läskiga var ändå att jag mötte typ 3 bilar (vem fan är ute och kör bil 4:20?), när vi kom in igen skulle jag ju baaaara kolla datorn lite innan jag gick och la mig. Så jag var i säng igen vid halv 6 och då var jag ju pigg som jag vet inte vad. Så det gick ju inte så jätte bra att somna om. Men jag lyckades. Men sen kom lollo hem vid halv 8 någon gång, och eftersom hon inte sovit hemma så hade jag mina dörrar öppna så att Axe skulle kunna ligga i soffan om han velat det. Så jag hörde ju ganska bra när hon kom hem. Men jag var helt slut efter min konstiga sömn så jag pallade inte att gå upp och hälsa. Sen låg jag där i sängen ett tag och försökte somna om igen, och än en gång lyckades jag. Hur det gick till vet jag inte, men jag kan ju lova att när jag väl vaknade igen kändes det som om jag sprungit in i en vägg eller något. Hade ont överallt och var megatrött!

Nu har jag haft 2 timmar på mig att vakna och det börjar ju att kännas bättre, men är fortfarande trött.
Idag är det skola mellan 13:15 - 15:00 som gäller, Cellbiologi för hela slanten. :)

Nu tänkte jag plugga lite och sen även klä på mig.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0